Min kväll igår



Efter träningen mötte Tobias upp mig på gymmet och vi gick och köpte pizza. Jag blev positivt överraskad när jag såg att de hade ett knappt tiotal pizzor som benämndes "fullkornspizzor" gjorda på nyckelhålsmärkta varor med fullkornsmjöl och mager hushålls ost. Visst, en pizza är fortfarande en pizza. Men egentligen är det ju bara en jättestor macka?

På vägen hem Var vädret väldigt speciellt. Väldigt möra moln på himlen, men samtidigt sken solen på träden vilket gav allt en härlig orange nyans. Jag cyklade hem så snabbt jag kunde och roffade åt mig kameran och sprang ut igen, men jag missade det. molnen var borta och himlen klarblå. Dock var det lite komiskt tyckte jag när jag ca 25 meter från huset hittade ännu en röd markering för det röda spåret.

Kvällen spenderades sen med älskling i soffan, en flaska rött, pizza och arga snickaren på TV. Inte helt fel att vara ledig.
1 Felle:

skriven

Yes, jag är anmäld till Göteborgsvarvet, ska försöka komma in på en bra tid. Ska du springa?? Är ju grymt, då kan vi träna löpning i vår!

2 Felle:

skriven

grymt med kompiskortet, det vore superkul!! brukar mest träna box och spinning, men jag testar gärna annat (typ zumba, core) om du vet några bra pass! har dock varit sjuk så inte tränat på ett tag, men ge mig en vecka att träna upp mig så kan vi köra sen!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer