Kvällstankar

Nu sitter jag här mitt i natten och försöker avsluta mina inlämningsuppgifter. Har verkligen bara det sista på sista uppgiften kvar. Men jag förstår inte riktigt. Det är frustrerande.

JAg springer runt i lägenhetens rastlös och känner mig snygg och smal. Dricker mitt te och tittar lite på uppgiften. Klappar hunden, städar i köket och tittar på uppgiften. Hur kan det vara så segt?

I förrgårkvll började jag läsa i blondinbellas bok. Har bara läst en fjärdedel av boken och än så länge suger den. Den är verkligen jättedålig och jag är grymt besviken! Jag gillar fortfarande inte blondinbella. Den är dock väldigt lättläst, så borde ha läst klart den ganska snart.

Och nu ska jag titta lite till på uppgiften.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer