Hur gör man när man inte har råd?

Jag är ensam hemma ikväll. Vad gör jag då? Jo, jag sitter och slösurfar och önskar att jag hade pengar så jag kunde internetshoppa. Det finns så mycket jag vill ha i kategorin träning. Jag suktar bland annat efter dessa skor:


Löpskorna jag har just nu är inhandlade på en outlet, något skumt märke och mina trampdynor somnar efter 5 km... Skorn på bilden är Nike Lunarglide och hur snygga är inte det? Har läst mycket positivt om dem också. Dessutom är det rea nu på dessa skor och jag kan få dem för enbart 800 kr (1300 kr ursprungspris). Jag måste vända ut och in på plånboken.

Utöver dessa skor hade jag velat ha:
- löpartights som passar. De jag har nu börjar bli lite stora.
- Varmare löpartights nu när det börjar bli kyligare.
- Löparjacka anpassad till höst/vinterklimat, gärna med avtagbara ärmar.
- Underställströjor, lager 1 och 2
- Puls/GPS klocka
- Indoor skor till gym och pass
- Nya fotbollsskor, ute och inne
- Strumpor typ gococo. Gärna höga för att motverka kramp i vaderna.

Utöver det vill jag ju även ha olika träningslinnen som man kan ha framförallt på gymmet och de olika passen. Men har jag sagt att jag är student och för tillfället har 3 kronor och 57 öre på mitt konto? Då är 800 kronor för ett par skor rätt mycket. Och allt det andra kan jag ju också glömma.
1 Lisa:

skriven

Köp inte skor på nätet. Spara så du kan få skor som passar dina fötter på Löplabbet. Linnea o Johanna köpte där och är helnöjda. Om man ska springa mycket är det jättebikrigt med bra skor. Alla andra saker du vill ha kan du klara dig utan, och köpa lite senare, och önska en del i julklapp kanske!

2 marina:

skriven

händer ikväll? :)

3 Åse:

skriven

Tur det snart är ju då ;)

4 Anonym:

skriven

Har dessa skor, och de är sköna på foten, har inte tränat med dom ännu tyvärr ;)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer