Vem?

Jag brukar titta på min statistik här på bloggen några gånger om dagen. Nu ser jag att den skjutit i vädret och tredubblats under dagen. Får man fråga hur detta kommer sig? vilka är ni? hur har ni hittat hit?

Det är ju alltid kul att veta vad man gjort för att förtjäna så höga besökarsiffror :)
1 Sofia - ett bättre du:

skriven

Hejhej. Hittade precis hit via smaljeansen. Trevlig blogg du verkar ha! Keep up the good work!

2 Mikaela:

skriven

Via smaljeansen:)

3 Victoria:

skriven

Samma som de andra två.. Vill bara lägga till att jag nog stannar! ;)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer