Vad är det för dag idag?

Jag vet inte vad det är med mig den här veckan, men huvudet har gått långsamt och jag har varit virrigare än på länge. Jag satt här under förmiddagen och var helt säker på att det var tisdag imorgon. Det är fredag och jag tror det är måndag, vad är fel på mig? Men det var ju en skön överraskning när jag förstod att helgen låg framför mig.

Dagen idag spenderas med skolarbete och CV-skrivning. Kanske tar mig an att göra en liten önskelista också. Just nu hinkar jag i mig kaffe och försöker ladda för att ta mig ut på en powerwalk. Jag vet att om jag bara drar på mig kläderna och kommer utanför dörren kommer det vara så skönt och jag kommer orka eftermiddagens skola mycket bättre. Jag vet också att min kropp är fylld av energi (efter den chipspåsen jag och Tobias delade på igår) så walken skulle nog snabbt förvandlas till hoppsasteg varvat med löpning och utfall, vilket absolut inte skulle vara fel...

Jag suger lite till på den karamellen och tar tag i det efter en kopp kaffe till.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer