Önskningar

När jag nu är i julstämning tänkte jag att jag skulle sammanfatta några av de saker jag den senaste tiden funderat på att jag önskar mig i julklapp. Kanske kan det ge någon annan idéer om vad de ska önska sig också? Vad önskar ni er i julklapp?


1. Hantlar. Perfekt att ha hemma för den simpla träningen. Fördelaktig med sådana som man kan justera vikten på. Själv är jag inte så stark och ser gärna ett par hantlar i intervallet 3-10 kg.

2. Smartshake. En shake med avtagbara "koppar" längst ned. I den ena kan man förvara kosttillskott, nötter och annat i de små facken, och i den andra koppen kan man förvara en extra portion proteinpulver.

3. Fotostativ. För tillfället har jag enbart en tripod på 30 cm. Hade varit bra med ett större stativ, både när jag ska fota mina egopics, men även vid andra tillfällen.

4. Vintertights, 2XU Thermal Compression Tights. Jag har stirrat mig blind på dessa tights i tidningen Runners och jag vill ha dem!

5. Sodastreamer. Vi lägger alldeles för mycket pengar på ramlösa. Kolsyrat vatten är vansinnigt gott och tänk att alltid ha tillgång till det?!

6. Kettlebelts. Tycker det verkar spännande helt enkelt. Har aldrig testat men är nyfiken.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer