tittut

om 17 dagar åker jag och Kim till stockholm.
om 18 dagar får jag dels träffa min älskling och dels ha kramkalas med massa hemmahjältar
om 19 dagar är det medaljceremoni för älskling på armemuseet
om 48 dagar är mitt heltidarår slut.

Men innan dess är det faktiskt mycket annat som händer.
Jag ska försöka få ihop några högskolepoäng för att klara CSN till nästa år. Ganska så viktigt enligt mig.
JAg ska avsluta en massa arbete på kåren.
Jag ska städa lägenheten
Jag ska klippa häcken.
Jag ska bli vältränad?!

Så mycket att göra, så lite tid.

Nej. nu blir det påfyllning av kaffekoppen och fortsatt CAD

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer