nu blommar löken

Idag är det underbart väder. Våren är verkligen påväg. I rabatten på framsidan ser man snödroppar lite här och där. Underbart! Solskenet gör faktiskt att man blir på bättre humör. Just nu är jag ganska nere och bitter allt för ofta. Men idag känns det som att det i alla fall finns lite hopp om livet.

 

Idag har jag varit med mamma och pappa på Hornbach och köpt klinker. Blev 20 kvm svart kliker. Blir nog hur bra som helst. Vi spatserade även en del i trädgårdsavdelningen och jag längtar verkligen till det blir sommar så man kan mysa utomhus. Köpte små blommor till mina gubb-krukor.

 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer