Inspirationen flödar...

... när man borde plugga. Istället för att sätta sig och plugga känner jag pressen över at tjag borde städa undan i sovrummet. Kusinen kommer idag, och här ser för jävligt ut rent ut sagt. Funderar seriöst på att slänga alla mina kläder. Då har jag ju iaf en anledning till att shoppa...

som sagt....

 

Grejen är ju den också att alla de kläder som ligger i sovrummet just nu är sånt osm jag inte känner mig bekväm i och som aldrig används. men varför envisas man då med att spara dem? jag vet inte... Tobias har nu lovat att han ska hjälpa mig slänga... Ska jag bli rädd? Kanske bäst att göra det innan han kommer hem istället...

ch tittar man på tidslinjen säger den att det snart bara är 29 dagar kvar tills han kommer hem.

En grön lapp för var dag, det röda hjärtat visar var på tidslinjen vi är och de rosa lapparna är roliga saker som händer.

1 Maria:

skriven

Kul idé! När min sambo var till Afghanistan förra gången hängde jag upp ett måttband med så många dagar(cm) som han skulle vara borta, och så klippte jag av en cm varje dag.. När han kom hem var måttbandet borta! Den här gången har jag dock inte gjort något liknande, men din idé var bra, kanske snor den :)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer