Varsågoda, jag bjuder

Som jag skrev för några dagar sedan så har jag börjat försöka mig på yoga lite då och då. Jag är verkligen inget under ad det gäller att vara vig och smidig. Gammal fotbollsspelare som man är är det precis tvärt om. Därför tänkte jag idag att jag skulle fotografera mig själv i övningarna för att se hur jag ser ut när jag gör dem, jämfört med de på TVn.

Det var en skrämmande syn och jag tänkte att jag skulle vara givmild idag och bjuda er på ett skratt när ni ser mina fina yogaställningar. Som vanligt kunde inte heller Yoshi hålla sig undan när mattan rullades fram. Tyckte det var lite kul att på första bilden gör han ju i princip ställningen hunden eller vad den heter.



Nu får vi hoppas att nästa gång jag får för mig att fotografera min yoga har det skett framsteg. Tex hade det varit häftigt att få ner hälarna i golvet på tredje bilden...
1 Annoula:

skriven

Jag är inte så himla haj på yoga, så jag tycker att bilderna ser riktigt seriösa ut :)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer