Risgrynsgröt med grapefrukt

Julkänslan har definitivt börjat infinna sig här hemma. Idag skrev Tobias sin sista tenta för året och jag skriver min sista imorgon. Detta firades med att vi tände fjärde ljuset (som vi glömde bort igår) och åt risgrynsgröt till lunch. Jag har insett att risgrynsgröt med kanel och grapefrukt är riktigt riktigt gott. Och enkelt, speciellt eftersom vi köper färdig gröt "på korv" och bara värmer i micro.



Nu är det jag som fortsätter plugga ekonomi.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer