Nu ger jag upp

Det har varit en kämpig dag idag. Tappade min telefon i klinkergolvet (Igen) så nu fungerar den inte alls. Sen insåg jag att det går inte att komma i kontakt med försäkringsbolaget utan telefon. Underbart.

Behöver jag ens säga att det har varit svårt att plugga idag? Usch usch usch. Nä, nu är det jag som går och lägger mig och startar morgondagen med en långpromenad och morgonyoga och hoppas på lite mer flyt.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer