Månadsmål eller Nyårsmål?

Nu har vi vaknat i detta hushållet också. Jag har gjort morgonyoga och sedan har vi ätit pannkaksfrukost. De flesta bloggar jag följer börjar nu skriva om nästa års träningsmål och sina nyårslöften. Jag ska inte vara sämre.

Jag har väldigt svårt för det här med att "på måndag börjar jag" eller "nästa år, då ska jag". Och att sätta upp mål för ett helt år känns också svårt. Visst är det bra med ett långsiktigt mål, men för mig fungerar det bättre att dela upp det i lite kortare mål. Därför blir mitt nyårslöfte att sätta upp månadslöften eller kallar det månadsmål. Jaghar lite tankar vad det kan vara för typ av mål, men avslöjar inte för mycket än. Ni får helt enkelt fortsätta följa mig här.



MEn jag kan meddela att januari målet är satt och presenteras här senare ikväll eller under morgondagen. Då ska jag även presentera lite generella målsättningar som jag trots allt har för nästa år.
1 Lisa:

skriven

Barrar granen?

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer