Julen är kommen

Det har varit fullt upp senaste veckan, men nu är det jullov!

Jag skrev sista tentan i tisdags, tror det gick helt ok i alla fall. Efter det gick sedan bara luften ur mig. Jag har slappat och träffat familj och vänner och idag är en helt oplanerad dag. Precis vad jag behöver. Jag ska skriva lite på mitt CV och lite på en artikel till skolans tidning. Jag tänkte även hinna med några träningspass, då jag hamnat lite på efterkälken i min #50 challenge. Men det gäller bara att avsluta starkt nu och göra det bästa av situationen.



Nu har vi jul på riktigt här i lägenheten. Imorgon blir det till att baka julgodis hemma hos föräldrarna och traditionsenligt spela bingolotto på uppesittarkvällen.
1 Linn:

skriven

SV;

Men nu är det långt ifrån valfriheten jag syftar på? Det jag skrev om handlar om NÄRINGEN. Proteinet som dessa unga tjejer påstår inte existerar i vegetarisk mat!



Oavsett vad som serveras så blir man ju alltid "tvingad" till att äta skolans mat även om man inte gillar det! Potatisbullar avskyr jag, men hur många gånger har inte jag blivit tvingad till det?



Men som sagt, det handlar inte om valfrihet, för då får du läsa om mitt inlägg.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer