Juldagen = pyamasdagen

Jag har haft diskussioner med många kompisar. För dem är juldagen den bästa dagen för att gå ut på krogen och festa, men jag håller inte med. Syftet med juldagen är at tman går runt i pyamas hela dagen, tittar på film och spear spel och leker med julklapparna. Man går väl inte ut och festar??

För mig har juldagen i år spenderats med resterna från gårdagens julbord hos mamma och pappa. Vi har tittat på äntligen hemma och spelat Settlers. Nu sitter jag och Tobias hemma och tittar på Harry Potter samtidigt som vi tvättar lakan och äter julgodis.



Många julklappar blev det också. Bland annat får jag äntligen nya löparskor! Jag och mamma ska till löplabbet och hitta ett par finfina skor till mig. Imorgon blir det mer spel och kanske en sväng till Nova Lund för att titta på mellandagsrean och ett objektiv.

Har några fina blogginlägg på gång så stay tuned ;)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer