Instagram och kallt kaffe

Jag testar det där med instagram på telefonen som alla andra redan använt ganska länge. Det är ju ganska så praktiskt när man inte orkar hålla på med sin systemkamera. Framförallt är det ju roligt med alla filter. Men det är ju kanske inte så fördelaktigt för mitt tentaplugg. Och mjölken är slut och kaffet är kallt. Tentan är inmorgon och jag är livrädd att jag inte ska klara den.

 

1 Vic:

skriven

Hatar alla distraktioner när man ska plugga. Min iPad och iPhone är just nu mina värsta fiender. De ligger alltid där och tjatar på att jag ska använda dem! Aaargh..

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer