Fullspäckat

Jag trodde verkligen att jag skulle kunna lägga ut bilder från oktoberfesten, men självklart glöme jag kameran hemma i fredags. Det var en bra kväll i alla fall.

Idag börjar jag inte skolan förän kl 15 och jag sitter hemma och ska plugga lite reger, men även göra mammas och pappas sånghäfte.

Veckan som kommer nu är det fullt upp. händer saker varje dag och det ska bli kul. men på något sätt ska jag även försöka hinna med skola...

1 felle:

skriven

hallå, hur hinner du med sånt här!? :P vi låg under länge igår men vände och vann tillslut med 5-4. tror vi behöver dig!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer