morgonstund ha ruin i mun

Nu sitter jag här med mitt kaffe. Ska snart sticka ner till stan och mammas jobb för att kämpa vidare med arkiveringen av alla deras pärmar. Jag har nu under morgonen suttit och mailat runt massa angående phöset och ringt runt på bekostnad av kongresscentrum. som jag sagt tidigare: om jag inte redan har en personlighetsklyvning, så har jag nu alla chanser att utveckla en.

Just nu håller jag och emelie på att skriva ihop en inköpslista från IKEA, eftersom hon ska dit nu i helgen.Livsfarligt är vad det är. det kommer nog inte bli något billigt kalas... Jag kommer alltså ha ca noll kronor på kontot sen. Tur jag ska iväg hela nästa vecka utan möjlighet att göra av med så mkt pengar.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer