förkyld? javisst

Dags för en uppdatering här, eller vad säger ni?

Nu är jag äntligen hemma igen. sitter och väntar på att Ztefan ska komma med pizza och ostbågar. Men iaf. Veckan i Romme vart rolig och jag har inte skrattat så mycket på länge. Jag har lärt mig att femtonåringar låter väldigt mycket, lyssnar på dålig musik, och många av dem är väldigt korkade.

Skidåkningen var fin. riktigt fin. Snön var underbar och temperaturen låg mellan -5 och -10. Jag gjorde enbart en vurpa och vann faktiskt några gånger i chicago.

Igår var det styrelseutbildning på kåren och middag på kvällen. Bastu, pool och gratis öl. efterfest här. Som vanligt då med andra ord.

Kommer mer sen:)

och kom ihåg, Somna inte med kuken!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer