Dokti Josefin

Nu har jag kommit lite mer i julstämning. Har tända ljus på kvällarna och äter pepparkakor. Kan vara för att tentorna börjar närma sig. Trotts lite skrik svett och tårar under förberedelserna lyckades jag genomföra dagens labb och känner mig nu väldigt nöjd. Ska snart iväg på sista föreläsningen i reglerteknik. Ska sedan ikväll göra labbförberedelser till sista reglerlabben. Ja, det är mycket nu.

Nu under eftermiddagen har jag:

Skrapat trisslotter, då Tobias lurat i mig att de höjer antalet vinste runder julen, så nu ska jag banne mig få de där 25 000 / månad i 25 år. snälla snälla snälla.

Läst i reglerboken för att inte behöva läsa lika mycket ikväll när jag ska försöka sörstå uppgifterna jag ska räkna

Hinkat i mig massa kaffe, för att reglera upp koffeinniån i blodet då jag inte orkade koka kaffe innan jag gick till skolan i morse

Lekt med mina nya kläder
från forever 21. Är jättenöjd! Två par leggins, 5 par trosor, ett par URSNYGGA(!) skor och en väldigt het klänning.

Dock passar inte klänningen optimalt just nu så de blir gymmet efter föreläsningen ikväll. Fotboll imorgon och kanske simma lite på onsdag? Hade varit fint om man lyckades med det. Och sen kan hålla det fram till malaysia. men det borde inte vara några problem eftersom det börjar närma sig tentor som sagt, och då är allt annat roligare att göra än att plugga.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer