Det kunde varit värre.

Man ska ju inte gnälla egentligen. HAr under kvällen nu suttit i nya jeans på det 4-stjärniga hotellets restaurang och ätit buffé. Sedan suttit i puben med familjen och spelat kort och druckit öl. Har varit en helt okej julafton. Så länge man inte tänker på tt det är jul och att alla andra sitter hemma och myser med glögg och julklappar.

MEn det finns de som har det värre. de som också är strandsatta här men som var påväg hem till familjen för att fira jul. vi har ju iaf familjen med oss. Nu ska jag krypa ner i den stora mjuka sängen med familjen och titta på Harry Potter 4, dricka mer öl och äta chips.

1 Em:

skriven

Om några år kommer ni nog att minnas denna julen som "den där julen ni vet" med ett leende. ;)

Sv: Jepp, det är Egoinas skor.:D

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer