Tjejkväll

Nu har jag suttit hemma och tyckt synd om mig hela dagen. Jag har blivit så fruktansvärt förkyld. usch... Känns som jag snutit ut halva hjärnan idag...


mina snytpapper

Just nu är jag mest bara glad att det slog till idag och inte igår innan fotograferingen. redan då var det påväg, men idag är jag bara så helt igentäppt.

På grund av detta blir det ju då ingen utgång med Henke som planerat, utan istället kommer min älskade syster, Linnea, hit och vi ska ha tjejkväll med Pizza och film. john ska nämligen iväg på saker med nollningen.

Dock ska även Micke och Viktor vara med på vår tjejkväll och titta på film och äta pizza. viktor ville även dra med min syster ut sen, men då hon är 12 år gammal tycker jag det låter som en dum ide.

1 sara:

skriven

ajdå, krya på dig! :)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer