Sjukling

Jag har gått och blivit sjuk! Har ont i Halsen och snorar. Underbar. Så därför tänkte jag nu göra mig en kopp te och krypa ner i soffan igen och titta på film. Kanske rita lite i photoshop. Jag som skulle sortera skor idag... Men jag orkar inte. Jag somnade nyss och vaknade av att Phöset ringde och undrade om jag visste vart John höll hus. Det visste jag inte.

Men nu vet jag att han är påväg hem till mig med Cola.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer