SEGT

Wihooo! Emelie håller på att redigera mina biler nu. Längtar tills jag får dem!

Idag är en riktigt seg dag. Börjar jobba 16.30 och jobbar väl en 6 timmar eller ngt. Men innan det ska jag till SYO vid 11 och kanske ner en runda på stan för att hitta ett par låga skor jag kan ha när ja jobbar. Ett par låga svarta och tysta skor. Dessutom måste jag ha svarta strumpor...

Så vad ska jag mer göra idag? borde träna.... men är inte alls peppad på att sticka ut och springa... Det får nog bli trampmaskinen här hemma och lite situps och sånt för att sämpa det dåliga samvetet.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer