Promenad och Disk

Nu har jag lyckats beslagta Johns laptop igen. Han somnade i soffan strax efter halv tio, och då gick jag ut. Har varit ute och gått och lyssnat på musik i nästan två timmar. Eller en och en halv iaf. Har varit riktigt skönt. Nu tänkte jag nog ställa mig och diska ett tag innan jag ska krypa ner i sängen hos John.

Imorgon ska jagjobba några timmar hos mamma igen, antagligen. Sen ska jag försöka städa färdigt köket och det är dags att tömma hyllorna i garderoben. Är ensam hemma hela kvällen då John kommer hålla till i verkstaden. Blir väl antagligen någon film också.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer