Phös-09?

Nu är det mycket på gång för mig.

Idag lämnade jag in en ansökan tillsammans med några andra maskinare till att bli Phös-09. För er som inte vet innebär detta att man kommer organisera och hålla i nollningen. Jag är satt på platsen som Överphös och nu hoppas vi bara på att vi blir invalda. Detta skulle dock leda till väldigt mycket tid som måste läggas ned. Därför måste jag verkligen se till att lyckas jobba så mycket jag bara kan nu innan det drar igång för mycket så att jag då kan vara lite mer passiv med jobb, men ändå ha råd att leva.

Dessutom får vi se hur mycket fotboll jag kommer kunna vara med på, men så länge jag har en öppen diskussion med tränaren hoppas jag allt ska fungera ändå.

Men det ska bli fruktansvärt kul och vi är en riktigt bra grupp. Hoppas hoppas hoppas!


Togafest 2006 under min nollning

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer