Gamla vanor

Idag har det iaf hänt någonting.

Vaknade vid 10 när pappa ringde. Åt frukost och läste lite bloggar innan jag stack iväg till jobbet. Blev klar snabbt så mötte upp John på Maskin och åkte ut till Nova med honom, Sofia, Micke och Brange. Trevligt att känna sig som en i gänget även fast man är helt ute och inte längre bidra med något till deras diskussioner om föreläsare och skola...

Sen stack i tillbaka till maskin och jag satt med dem när de pluggade en liten stund och nu är jag hemma igen.
Ska käka lite sen är det dags att tömma golvet i garderoben. YEY!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer