Ändrade planer

Har redan gjort en ändring i veckorplaneringen... Elelr två till och med. Idag kunde jag sluta redan 16.30 då det kom en annan tjej och löste av mig utan att jag räknat med det. Både bra och dåligt. Nu har jag tid att gå på Bio istället. Ska se "Patrik 1.5". Tror den är jätterolig!

Imorgon förmiddag ska jag däremot jobba hos pappa. Han behöver hjälp med att organisera upp alla sina ordrar och grejer. Ska börja med att förhandla fram en bra lön och bra arbetsförmåner. Hahaha

Ha en trevlig kväll. Berättar om filmen senare.


Och Jo Felicia, jag kan visst de jobba när vi har föreläsning. Har du redan glömt att jag redan läst denna kursen en gång?

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer