morgontrött?

Jag är hopplös när det gäller att komma upp på mornarna. Satte klockan på 6 i morse, men lyckades inte resa på mig förrän tio i åtta. Det är inte det att ja är trött, för jag kan vara hur pigg som helst när jag vaknar, men kan bara inte förmå mig att gå upp. Men när jag väl går upp, då är jag riiiktigt trött! så har nu kastat i mig frukosten och ska springa bort till studiecentrum.

Någon gång under dagen måste jag hinna sticka till Tetra också. funderar på att ringa och kolla om det går att jag sticker dit efter tentan på torsdag istället. så hinner jag plugga hela dagen idag. det ska jag nog göra. hade varit toppen...

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer