Kluven

nu är jag kluven. Jag är fullt medveten om att jag måste plugga, men när det är såhär fint väder är man ju inte särskillt sugen på det. Ska ju dessutom vara ute hela eftermiddagen, då det är fotbollsmatch mot södra sandby. Men det känns så trist att sitta här inne. Hur tycker du jag ska göra?? jag kan ju faktiskt plugga ikväll...

Dessutom är jag nu även fundersam på om jag ska sticka hem till mamma och pappa ikväll som jag sagt, eller om jag ska stanna här och plugga med sofia.. kan verkligen inte bestämma mig. om jag åker hem till mamma kanske jag kan åka till nova imorgon och köpa utemöbler... ah, vi får se hur det blir...

Vad hade du gjort?
1 mingla:

skriven

Tack för att du svarade, det var snällt :). vad ska du hitta på för roligheter denna lördag då :) ?

2 Anna:

skriven

Borde också ha pluggat idag.. Men det finns ju kvar en annan dag, när det regnar. Så jag städade istället, haha.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer