älsklingcitat

Har suttit lite med projektrapporten nu, och John sitter bredvid och läser nån blogg eller nåt på sin laptop.

Jag:
nu har jag varit jätteduktig och fixat till rapporten lite. Har lagt till N-matrisen och strukturerat om den så nu är det bättre.

John: mm

Jag: är jag inte duktig?

John: mm

Jag: Du har ingen aning om vad jag sa va?

John: jo

Jag: vad var det då?

John: bla blabla bla blabla nånting.

Jag: men ååh!

John: Men jag läser ju!

Vist är han gullig
1 Mads:

skriven

brossan... han e ju kille o kan bara fokusera på en sak i taget!!!!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer