premiärköpet

image33Idag har jag gjort premiärköpet. I söndags fyllde jag ju 20 år och idag strosade jag in på systemet för första gången och slängde upp mina två Xider på bandet och  bara väntade på att få visa legg. Å tänk, jag fick handla:)

Jag stod där och funderade på hur det skulle kännas om hon inte bett om legg. Snacka om att det skulle vara  ett antiklimax. och mn skulle börja undra varför man väntat så länge med att försöka handla på systemet :P

När vi ändå är inne på ämnet kan jag ju berätta att John precis åkt till Danmar med sin pappa för att köpa öl och vin och sprit till inflyttningsfesten i helgen. Inköpslistan blev ganska lång måste jag medge... men som tur är är vi två personer, så man kan dela kostnaderna:P

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer