Matchen inställd

Ny dag och nytt plugg. äntligenb klar med inlämningsuppgiften i termodynamik. Ska snart börja göra föreberedelseuppgifterna inför optiklabben imorgon...

Matchen ikväl blev inställd. Hatar när det blir så. Man går och är värsta laddad inför match och så blir det inte av, så istället är det fotbollsträning ikväll som gäller. Jag hoppas min förkylning gett med sig tillräckligt nu för att jag ska orka ge 100 %. Så hoppas jag att jag får min chans att visa vad jag går för på lördag mot hardeberga istället.
1 K A N D I:

skriven

SV:

Kommentarer som " Det Sverige har gjort fel från början är att ta in människor till Sverige "

" Ungdomarna framför ALLT slåss och har sig. Slår ihjäl oss svenskar "

" För att det är normalt i deras hemland och så kommer dom hit, flyktingar och slår ihjäl oss istället och tar nästan över. "

OM du inte tycker dessa kommenterer är rasistiska, då vet jag inte ....
Mitt inlägg ser ut som det gör pga att jag var rätt förbannad igår när jag såg det, och känslorna styrde.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer