Mat på G

Efter mina bravader i köket har jag äntligen lyckats diska och torka undan lite, så nu håller jag på att fixa till en riktig lyxmåltid. Ska ju iväg och träna om ett tag. tänkte att jag åker ut till veberöd och tar det lite lugnt på träningen så förkylningen inte blir värre, men vi får väl se hur det går med det.

Tänkte faktiskt att jag skulle skämma bort er med en bild på min underbara mat snart, så jag berättar inte vad det är riktigt än. Nyfiken??

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer