Festbild

image52Bilderna från festen igår börjar dyka upp på facebook nu. Den här bilden tog malin. Inte jättebra kvalitet dåden som sagt är sparad från facebook.

Mina collagemuggar som Emelie skickade till mig för ett år sen från USA gjorde succé igår på festen. Framförallt blev det så lätt att städa. Framförallt ger de en känsla av att det är en bra fest på något sätt när det ligger röda plastmuggar överallt ;)

På bilden ser ni förresten de nyaste tillskotten i garderoben Svar topp från Gina och grå kjol från Åhlens. Kjolen vet jag att min sambo inte uppskattar, men det struntar jag i, för det är ju bara så skönt att ha något som håller in magen på en och döljer alla valkar.

Jag ska se om jag lite senare kan lyckas å fler bilder från igår i bättre kvalitet så ska jag visa er dem.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer