Planering

Drygt två veckor in på 2016 och nu börjar min plan ta form. i mitten på februari påbörjar jag ett projekt (säger inte mer än så just nu), men det betyder ju inte att jag kan sitta och vänta en månad till dess. Nej, istället är det jag som nu ska testa på att öka matintaget rejält, hålla mig till bra energi i ordentliga portioner. Träningsmässigt kommer fokus under den här månaden ligga på fotbollen som jag ätnligen börjat köra igång med igen, och utöver det styrketräning av de större muskelgrupperna. Den månaden ska vara ordentlig och rejäl.
 
Jag har idag planerat nästa veckas måltider och det har jag gjort utifrån boken "Muskelmat". Jag är peppad och taggad på att komma igång med det här, så imorgon är det jag som åker och storhandlar och lagar de första måltiderna (matlådor är räddningen). På måndag kör vi invägning och förebilder så att man kan se hur det utvecklas under en månads tid.



1 Sara:

skriven

Hej! Det här är en chansning, men tänkte höra med dig om du eventuellt skulle vara intresserad av att titta på en ny möjlighet?

Det är så att jag jobbar med ett företag som heter Forever Living, känner du till det?

Jag letar i alla fall efter nya drivna och härliga kollegor som tillsammans med mig och mitt team vill jobba för att nå sina drömmar.
Vi jobbar med network marketing, och inom den branschen har man helt obegränsade möjligheter.
Vill du tjäna en extra slant på 1000-2000sek/mån eller varför inte 20000sek/mån som en oberoende inkomst?

Forever är världens största odlare, tillverkare och distributör av Aloevera.
Alla produkter bygger på ekologiskt odlad aloe vera från egna plantager.
Alla våra produkter innehåller 91-98% aloe vera.

Här är min webshop om du vill kolla in.
http://myaloevera.se/saranyholm/sv/start/

Svar: Jag känner till det och är inte intresserad.
Josefin Sjöberg

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer