Glasnudelsallad

Ikväll blev det till att skapa lite nya matlådor. Den här veckan har det slarvats en del med det, så luncherna har fått improviseras lite. Men nu är jag redo för lunchen imorgon, och har även förberett Pågen på att han ska laga matlådorna till på fredag, så vi avsltuar snyggt i alla fall.

Ikväll blev det glasnudelsallad med jätteräkor, mango och avokado. Lite asiatiska smaker med hjälp av Färsk Koriander, Sambal Oelek och Soja var pricken över i:et. Enda problemet är väl egentligen att det blir lite väl energisnålt. 
 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer