Helsingborg!

Så, nu äntligen känner jag mig trygg att berätta. Efter en knackig period har ju jag och pågen hittat tillbaka till varandra och har det bättre än någonsin. Jag har kommit in i jobbet riktigt bra, och han börjar snart också jobba, då han är klar med skolan om bara några veckor. 
 
Efter att ha snubblat över drömhuset gjorde vi processen relativt kort och slog till. Det blev ett hus. I Helsingborg. Och idag skrev vi på kontraktet.
 
 
Det är ett hus som kommer kräva väldigt mycket kärlek, tid och omsorg. Det är ett projekt för livet. Men det är underbart. Och just nu är jag så himla glad. Så nu ska det letas besiktningsman och säljas en lägenhet. Tillträde till huset är den 1 september, och till dess hoppas vi hitta någon som vill flytta in här i vår pärla till lägenhet. Med andra ord; efter sommaren flyttar jag från Lund och blir helsingborgsbo! 
 
 
1 Linnea Dahlgren:

skriven

Oj, vad stort och spännande. Grattis till huset! :D

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer