Det är vi

Det är väldigt sällan jag gör väldigt känslosamma inlägg. Men efter de senaste månaderna känner jag att jag behöver göra det. 
 
Just nu sitter jag och väntar på att min påg ska komma hem från vänner. Jag väntar på att få fira honom ordentligt, för nu har han blivit vuxen på riktigt, för han har fått jobb. 
 
Så nu sitter jag och lyssnar på spellistan döpt efter honom. Listan där jag sparat "hans" låtar. Jag har inte lyssnat på den på väldigt väldigt länge. Men varje låt gör mig bara mer och mer kär. 
 
Jag har tänt ljus och ställt fram bubblet, nu är det bara han som saknas. Grattis älskling! Du är bäst och vi klarar allt!
 
 
1 Felicia:

skriven

Vad skönt att allt ordnar sig, grattis till jobb, elen (förhoppningsvis) och kärleken! Och kul att läsa att det går att hitta tillbaka till varandra efter en svacka...

Svar: Ja, det är underbart :) Allt bra med dig?
Josefin Sjöberg

2 Fel:

skriven

Det har väl varit bättre... Men jag har fått jobb och precis flyttat till Stockholm, så jag låter tiden ha sin gång och hoppas att den sista pusselbiten (kärleken) faller på plats så småningom!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer