Både bra och dåligt

Måndagmorgon och vi kör som vanligt igång veckan med ett träningspass. Gymmet och rygg var det som gällde. Fick till riktigt bra kontakt på alla övningar idag och trots att det var längesedan jag körde det passet lyckades jag höja litegrann på vissa av övningarna och de andra kunde jag behålla samma vikter på. 

Det är dock lite problematiskt med just ryggövningarna nu då jag har lite trubbel med fingrarna och därmed blir det svårt att lyfta de tunga vikterna. Det går, men det gör ont. Vet inte riktigt hur jag ska lösa det faktiskt. Fingerskadorna kommer självklart från fotbollen. 

Även om träningen gick riktigt bra så måste jag väl erkänna att dagen ändå inte fått någon perfekt start. Idag var parkeringsvakten vaken tidigt och passade på att ge mig en lite påminnelse... 

 
Men det kunde ju varit värre. tänk om jag dessutom fått till ett riktigt skitpass? 
 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer