Vemodig måndagmorgon

Idag känner jag mig lite nere. Träningen har känts ganska så bra i veckan som gått och jag har fått till en mix med styrka, fotboll och spinning. Men jag har slarvat med maten och det har blivit en hel del vin, och det är inte kroppen sen med att visa tecken på. 
 
Detta innebär ju såklart att det är lätt att tappa sugen, men det är det jag inte får göra. Jag har tagit en sovmorgon idag och sitter nu med min kopp kaffe framför mig. Det blir till att planera veckan under dagen för att ha något att kämpa för. Det jag inte ska missa är att nu försöka ta fram en plan för min kosthållning, för just nu är det kaos. Jag behöver få lite struktur på när och hur jag äter framförallt, för då brukar biten med vad jag äter falla på plats rätt så bra. 
 
 
Veckans träning
 
Måndag: Morgongym, split 3
Tisdag: Vila
Onsdag: Vila
Torsdag: Morgongym, split 4
               Fotbollsträning 90 min 
Fredag: Suunto spinning
             Fysträning, styrka
Lördag: Vila
Söndag: Fotbollsmatch                                             summa: 6 träningspass
1 Cilla:

skriven

Det blir ju lite så där ibland, att man tappar lite fotfäste på kosten. Träningen flyter på men matbiten har blivit lite kaos. Du har verktygen, du vet vad du behöver för att må bra. Allt kommer att bli bra :)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer