Mycket på gång

Nu var detlänge sen igen. Men tro inte att jag legat på latsidan för det, tvärt om. Sen sist har jag hunnit med en fotbollsträning, en företagsfest, en symässa, ett spinningpass och senast i raden var morgonens ryggpass. Med andra ord: Det går bra nu. 
 
Igår morse var jag på spinning som sagt. bestämde mig för att flexa in lite senare på jobbet för att testa att börja dagen med ett spinningpass. Och det var helt underbart. Det negativa var ju då att jag kom till jobbet 1.5 timme senare än vanligt.. Men det kan nog bli någon mer gång framöver, men inte varje vecka. Det har inte mitt flexkonto råd med. 
 
Dagens pass satt precis där det skulle och jag fick fin kontakt med musklerna. Det känns nu som att jag väckt kroppen ordentligt och jag börjar även få till tekniken bättre på övningarna. Jag försöker få till två till tre gympass per vecka för att hålla igång det ordentligt nu, men det är svårt att jonglera in bland fotbollsträningarna... Och på tal om det, ikväll blir det fotbollsträning. 
 
Som för det mesta är man ensam kl 5 på morgonen, det är inte förrän vid 05.30 det börjar droppa in folk. 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer