Hoppas ni överlever

Jag är lite off när det gäller bloggandet. Så har det ju varit det senaste halvåret ungefär. Jag har dock kommit igång med träningen riktigt riktigt bra, och just nu är ju faktiskt det viktigare. Den 25 april har jag en tenta och inann dess kan jag inte riktigt förmå mig att göra något åt den här bloggen. Detta innebär att jag kommer fortsätta såhär fram tills min tenta är över, sen får vi se om jag lyckas göra en där nystarten jag har planerat. Lägga om banan lite för bloggen och ändra lite här och där. 
 
Jag lovar att det kommer bli bättre. Det kommer bli riktigt bra. Bloggen är ju egentligen mitt bästa verktyg för att knna självförverkligan och att hålla kolla på mina framsteg. Så det ligger verkligen i mitt intresse att komma tillbaka, men var sak har sin tid. Jag hoppas verkligen ni står ut. Men som sagt, fran till slutet av april kommer det fortsätta vara spridda skurar med inlägg. 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer