Tidig måndag

Måndag morgon och det är nu mindre än två veckor till Grekland. 9 arbetsdagar kvar, och massa fotboll, så tiden kommer gå snabbt. Men målet är fortfarande att hinna med lite extra träning utöver fotboll. Därför blev det en tidig morgon på gymmet idag. 

Jag gick upp strax innan 5 och stack iväg till gymmet. Körde ett pass liknande det förra gången, baserat på marklyft, men idag kombinerat med flyers i CC och Latsdrag. Kändes riktigt bra och musklerna finns uppenbarligen fortfarande där under någonstans. 


Efter träningen stack jag hem igen och blev så trött att jag la mig och sov en halvtimme innan jag hoppade i duschen och stressade klart inför jobbet. 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer