Sommrig Torsk

Sista tiden har jag och pågen varit ganska duktiga på att laga mat här hemma. Sånt går väldigt mycket i perioder för oss, men vi har nu bestämt att vi ska bli bättre på att använda alla våra receptböcker och tidningar vi samlat på oss. 
 
Först ut i vårt matmaraton var sommarfisken från linas matkasse. Ugnsbakad torsk med citron och till det en ljummen gubbröra som var helt fatastisk! Detta är något som definitivt kommer lagas igen, framförallt gubbröran. 
 
 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer