8 juni

Den här söndagen sitter jag med värkande ben. Värkande på rätt sätt. En fotbollsmatch igår och 2 timmars promenad idag har gjort att jag känner mig lagom mör. Fotbollen igår gav hopp om framtiden. Vi lyckades plocka in ännu en poäng och kan snart börja klättra lite i tabellen. 

Utöver lite värk och promenad har dagen spenderats med att fotografera minsta lillasystern som idag går på studentbal. Det blev några bra bilder, så har spenderat kvällen med att redigera och hoppas på att hon blir nöjd med resultatet.



 
 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer