hemma igen och runningstreak

Jag vet, det har varit tyst. Jag råkade åka till grekland och släppte då alla tankar på allt här hemma, och jag kan berätta att det var fruktansvärt skönt!
 
Just nu sitter jag och sörplar i mig kaffe och redigerar lite greklandsbilder för att vakna till och kunna sticka till jobb. Det känns lite motigt att börja jobba efter två veckors semester... Men å andra sidan ska jag ju bara jobba två veckor, sedan är det semester igen. Så det får väl vara okej. 
 
 
När det gäller träning blev det inte såmycket när vi var iväg. Var ute och sprang en morgon och simmade lite längre en morgon. utöver det var det ju en jäkla massa promenader i backar, men inget som jag räknar till mer än vardagsmotion. Detta tar jag och pågen igen nu med en runningstreak som skall sträcka sig över två veckor, och totalt ska det bli 5 mil avklarade på två veckor. Vi började i fredags och hittills har jag hunnit med 3,5 + 3,5 + 5 km. Så just nu ligger jag helt rätt i mängden löpning och idag blir det nog en något kortare runda när jag kommer hem från jobb. 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer