Perfekt morgon i oranget

Jag gissar att jag har nämnt att jag köpte en otroligt stor mängd träningskläder i USA. Jag tänkte mig nu att jag får ju se till att använda alla så snart som möjligt så att jag kan visa upp de här i bloggen. 
 
Idag var det dags för ett morgonpass med fokus på bröst och axlar. Det gick som en dans, och jag klarade av sama vikter som innan jul. Så all styrka har jag ju inte tappat. På mig hade jag ett linne inhandlat på Reebok i san Diego. Det har redan blivit en favorit och jag har beställt ännu ett från sport amore då jag upptäckte att det var rea på det. 
 
 
Nu ska kaffet drickas upp, stickningen packas till kvällens stick-träff, bilen tankas, hunden lämnas och sen köra till jobbet. Jag är så himla nöjd att jag kommit in i dygnsrytmen jag mår som bäst av. Sa jag förresten att klockan bara är 06.20?

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer