Knäckt

Förkylningen jag åkt på är banne mig inte nådig. Har varit däckad hela helgen, och har fortfarande inte riktigt repat mig än. Det känns lite surt eftersom jag kom igång bra med träningen förra vecka och redan måste pausa. Men det finns inte en chans i vörlden att jag tränar varken idag eller imorgon. Sätter hoppet till onsdag istället. 
 
När vi var i USA bestämde jag mig för att under året som kommer är det 200 träningspass som gäller. Det är 4-5 pass i veckan med utrymme för sjukdomsveckor och viloperioder. Januari har inte varit jätteintensivt på träningsfronten. Jag är nu uppe i 8 pass, varav 4 var i förra veckan, och det blir max 2 pass till den här månaden gissar jag på. 
 
 
Veckan som gick så gut såhär
 
Måndag: Morgongym, split 1
Tisdag: Fotbollsträning
Onsdag: Morgongym, split 2
Torsdag: Fotbollsträning
Fredag: -
Lördag: -
Söndag: - 
 

Snälla förkylning, bara ge med dig
1 Sandra T:

skriven

Det vänder snart! Krya på dig å fortsätt ditt fantastiska jobb! Massor med kramar

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer