Hejdå San Diego, Hej Boston

Tre dagar i San Diego passerade verkligen alldeles för snabbt. Jag känner mig ganska övertygad om att jag kommer komma tillbaka hit. 

Vi har här hunnit med att gå på sea world, san Diego zoo, Coronado beach och ännu lite mer outlet-shopping. Och allt var fantastiskt. Utöver det har jag hunnit med ett träningspass, goda frukostar och lite margaritas :)


Så nu bär det av till Boston och snöstorm. 

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer